شب اول قبر

سینه زنی هامو بزار کنار                   براشب اول قبرمن

سوز ناله هامو بزار کنار                     براشب اول قبر من

پیرهن سیاهمو بزار کنار                    براشب اول قبرمن

اون لحظه های آخرم بیا به من سری بزن

به سینه کبودمن تو مهر نوکری بزن

ما حلقه بگوشان این زینب ودر گاهیم

ما مزد  عزادای از فاطمه می خواهیم

چشای پرآبو بزار کنار                         برا شب اول قبر من

این حال خرابمو بزار کنار                    برا شب اول قبر من

گریه برا اربابو بزار  کنار                       براشب اول قبرمن

این نفس خسته مو بزار کنار              برا شب اول قبرمن

این دل شکسته مو بزار کنار                برا شب اول قبرمن

این ادای دینو بزارکنار                       برا شب اول قبرمن

همه شور شینو بزار کنار                  برا شب اول قبرمن

این حسین حسینو بزار کنار              برا شب اول قبر من

بای تو می خوانمو بزار کنار               براشب اول قبرمن

شال سیاهمو بزار کنار                      برا شب اول قبر من

 



نظرات شما عزیزان:

روزبه
ساعت16:24---20 اسفند 1391
سلام وبلاگ جالبی دارید اگه موافقید باهم تبادل لینک کنیم اگر هم دوست داشتید به سنگر ما هم سری بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, | 19:16 | نویسنده : عشق ثارالله |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.